Reklamacije i povrati robe
Detaljan opis pritužbe ili postupy vrátenia nájdete u našim Općim uvjetima poslovanja. Žao nam je što ste iz nekog razloga prisiljeni vratiti robu. U svakom trenutku Vam stojimo na raspolaganju da slučaj riješimo u najkraćem mogućem roku na obostrano zadovoljstvo.
Prvi korak je ispuniti sljedeći obrazac. Tada ćemo vas kontaktirati i obavijestiti vas kako dalje. Koristimo uslugu Retino koja vam omogućuje kontrolu nad procesom reklamacije, povrata i zamjene od početka do kraja.
Nemojte skladištiti niti mehanički mijenjati robu koja ne odgovara vašoj narudžbi u boji ili stilu, neispravna je ili nepotpuna. Ako niste primili potpunu stavku (nedostaje kutija, nedostaje proizvod, krivi proizvod) ili se dogodila neka druga pogreška (npr. jedna od kutija je druge boje), odmah nas kontaktirajte slanjem e-mail adrese potreby je priložený váš dokument s fotografijom. Obradit ćemo vaš slučaj i riješiti situaciju u najkraćem mogućem roku.