Uvjeti i odredbe
Uvjeti i odredbe: Osnovne odredbe
Članak 1: Osnovne definicije
1.Prodavač:
Ime i prezime:
Miroslav Kameník
Registrirani ured: Sobieskiego 7, 34-480 Jablonka
Malopolske, Poljska republika
DIČ: 6751756210
IČDPH: PL6751756210
Adresa e -pošte: info@kamenik.hr
Kontaktirajte telefonski broj:
2.Bankovna veza prodavača:
Slovenská sporiteľňa
Broj računa: 210204920/8330
iBAN.: SK12 8330 0000 0021 0204 9920
3.Podaci o PDV -u:
Prodavatelj je platitelj poreza na dodanu vrijednost.
4.Kupac:
Kupac u smislu ovih GTC -a je osoba koja je potrošač ili poduzetnik i koji je s prodavačem zaključio
ugovor o kupnji putem prodavača.
5.Definicija potrošača:
(u daljnjem tekstu "Prodavatelj" ili "trgovac") i svaka osoba koja je kupac robe ili usluga koje prodavatelj
nudi na web stranici prodavatelja i koja djeluje kao položaj potrošača u smislu drugih odredbi ovih općih
Uvjeti i odredbe i relevantni zakoni koji definiraju potrošački okvir zakonodavstva Slovačke Republike,
posebno: Zakon br. 102/2014 Coll. o zaštiti potrošača u prodaji robe ili usluga na temelju ugovora o
daljini ili ugovora sklopljenog izvan operativnih prostora prodavača, s izmjenama i dopunama, Zakona br.
250/2007 Coll. o zaštiti potrošača, s izmjenama i dopunama, Zakon br. 22/2004 Coll. na e -kompaniji, s
izmjenama i dopunama, Zakon br. 40/1964 Coll. Građanski zakonik, s izmjenama i dopunama, Zakon br.
250/2007 Coll. o zaštiti potrošača, s izmjenama i dopunama.
6.Definicija poduzetnika:
Poduzetnik je:
osoba unesena u komercijalni registar,
Osoba koja posluje na temelju trgovačke dozvole,
Osoba koja posluje na temelju licence za ne -trgovinu prema posebnim propisima,
Osoba koja provodi poljoprivrednu proizvodnju i registrirana je u registraciji u skladu s posebnom
propisom.
7.Operator internetske trgovine:
Ime: Data Itcom Limited
Registrirani ured: Jedinica br. 1009, Izvršni direktor Gold Crest, br: JLT-PH1-C2A, Jumeirah Lakes
Towers Dubai P.O. Kutija 9127 Ujedinjeni Arapski Emirati
Identifikacijski broj: ICC20230818
Adresa e-pošte: info@copyright-security.com
8.Odgovornost za sadržaj internetske trgovine:
Operator je u potpunosti odgovoran za sav sadržaj internetske trgovine, uključujući grafičke i tekstualne
radove. Prodavač obavlja svoj posao putem internetske trgovine operatera.
Ovi opći uvjeti reguliraju pravne odnose između kupaca koji su potrošači i prodavač.
9.Poduzetnik i GTC:
U svrhu ovih GTC -a, poduzetnici razumije osoba koja djeluje u svojim poslovnim aktivnostima. Ako
kupac u redoslijedu navede svoj identifikacijski broj (ičo), priznaje da se pravila navedena u GTC -u za
poduzetnike primjenjuju na njega.
10.Pravni odnosi s poduzetnikom:
Pravni odnosi između prodavača i kupca, koji je poduzetnik i koji nisu izričito regulirani ovim GTC -om ili
pojedinačnim ugovorom, reguliraju se relevantnim odredbama Komercijalnog kodeksa, s izmjenama i
dopunama i povezanim propisima. U slučaju razlika između GTC -a i pojedinačnog ugovora, tekst
pojedinog ugovora ima prednost.
11.Upoznavanje GTC -a:
Kupac potvrdom naloga izražava njegov pristanak i potvrđuje da je temeljito upoznao s tim GTC -om,
uključujući postupak žalbi i dokument "Transport", uvjete naručene usluge i/ili odobreno odobrenje
licence. Primio će kopiju GTC -a u elektroničkom obliku kao prilog kako bi potvrdio naredbu navedenu
adresu e -pošte.
12.Pravo na intelektualno vlasništvo:
Kupac je svjestan da kupnjom proizvoda prodavača ne dobiva nikakva prava na korištenje registriranih
marki, imena poduzeća, korporativnih logotipa, prodavatelja patenata ili drugih tvrtki, osim ako se u
posebnom ugovoru ne dogovore drugačije.
13.Dostava dokumenata:
Kupac prima kopiju GTC -a kao prilog kako bi potvrdio naredbu na navedenu adresu e -pošte. Račun koji
sadrži osnovne podatke, ugovore, uključujući primitak prema Zakonu o registru prihoda i poreznom
dokumentu, dobiva se u obliku veze za preuzimanje. Veze do ovih dokumenata bit će poslane na adresu
e -pošte koju je pružio prilikom naručivanja ili će biti dostupne nakon prijave na svoj korisnički profil u
odjeljku "Moj račun", pododjeljak "Moje kupovine". Ako ste zainteresirani za slanje fakture u papirnom
obrascu, kupac može kontaktirati prodavatelja putem kontaktnog obrasca.
Članak 2: Ugovor o kupnji
2.1 Ugovor o kupnji:
a) Kupac - potrošač:
Prijedlog za zaključivanje ugovora o kupnji je postavljanje robe koju prodavatelj nudi na mjestu. Ugovor o
kupnji stvara se slanjem narudžbe kupcu potrošaču i primanjem ove narudžbe od strane prodavatelja.
Prodavatelj će bez odgađanja potvrditi primitak narudžbe informativnom e -poštom na unesenu adresu,
ali na uspostavljanje ugovora ne utječe ova potvrda. Kupac će također pronaći referencu na trenutnu
formuliranje GTC -a i postupak prigovora prodavatelja u ovoj potvrdi e -pošte. Ugovor se može izmijeniti
samo na temelju sporazuma između dviju strana ili na temelju pravnih razloga. Pogledajte točku VI za
detalje o ovom postupku. Naručivanje.
b) Kupac - poduzetnik:
Prijedlog za zaključivanje ugovora o kupnji poslao je narudžbu robe od kupca poduzetnika, a ugovor o
kupnji je zaključen u trenutku isporuke obvezujućeg pristanka prodavača s ovim prijedlogom od kupca
poduzetnika. Prodavatelj nije odgovoran za bilo kakve pogreške prilikom prijenosa podataka.
2.2 Primjena međunarodnog prava:
Odredbe UN -ove konvencije o međunarodnom ugovoru o kupnji se ne primjenjuju. Ugovor je zaključen
na slovačkom jeziku.
2.3 Arhiviranje i pristup ugovoru:
Zaključeni ugovor prodavatelj arhivira najmanje pet godina od njegovog zaključka, ali za najduže sve dok
je potrebno relevantno zakonodavstvo. Ovaj arhivirani ugovor nije dostupan trećim stranama.
2.4 Podaci o narudžbi:
Kupac ima mogućnost provjeriti i popraviti prije narudžbe. Na temelju dugoročnog iskustva prodavača,
kupac se ne nudi kupčevim registriranim uslugama koje se lako mogu ukloniti iz narudžbe. Ovi GTC
dostupni su na prodavačima i omogućuju njihovo arhiviranje i reprodukciju.
2.5 Komunikacija i troškovi:
Troškovi komunikacije na daljinu (telefon, internet itd.) Za postavljanje narudžbi su standardni i ovise o
tarifi telekomunikacijske usluge koju kupac koristi.
2.6 Usluge prije isteka razdoblja povlačenja:
Ako Kupca naruči služba, slaže se da će usluga biti pružena prije isteka pravnog razdoblja za
povlačenje.
Članak 3: Dostava tema kupnje
3.1 Osnovne odredbe o isporuci predmeta kupnje:
Zaključak ugovora o kupnji: Na temelju ugovora o kupnji, prodavača obveza da kupca preda kupcu,
bilo da se radi o fizičkoj robi ili digitalnom sadržaju/licenci i omogućuje mu nabavu ili licencu da se nabavi
ili licencira. Naprotiv, kupac se obvezuje prihvatiti temu kupnje i platiti dogovorenu cijenu za nju.
Vlasnička prava: Prodavatelj zadržava pravo vlasništva na temu kupnje do trenutka punog plaćanja. To
znači da kupac postaje vlasnik tema kupnje tek nakon što se u potpunosti plati.
3.2 Postupak isporuke kupovine:
Dostava predmeta kupnje: Prodavatelj je dužan predati temu kupnje zajedno sa svim potrebnim
dokumentima. U slučaju potrebe za slanjem tema kupnje, prijevoznik je odgovoran za isporuku.
Pošiljka: U slučaju slanja tema kupnje prvom prijevozniku u svrhu isporuke kupcu, prodavatelj je
odgovoran za predaju tema kupnje prijevozniku.
3.3 Vrijeme plaćanja i isporuke:
Plaćanje: Prodavatelj može zahtijevati puni iznos za narudžbu za narudžbu iznad 3.500 eura, uključujući
PDV prije isporuke predmeta kupnje.
Vrijeme isporuke: Prodavač Miroslav Kameník jamči isporuku tema kupnje u roku od 30 dana od
narudžbe ili od pripisavanja plaćanja na njegov račun.
3.4 Uvjeti korištenja i licenciranja:
Elektronski sadržaj: Kupac ima pravo koristiti kupljeni elektronički sadržaj samo za njihove osobne
potrebe i u skladu s licencom za proizvod. Zabranjeno je kopirati, reproducirati ili na drugi način
nezakonito odlagati elektronički sadržaj.
Autorska prava: Kupac je dužan poštivati autorska prava kupljenog elektroničkog sadržaja i ne može ga
odlagati kršeći primjenjive propise.
3.5 Ostali uvjeti:
Upute: Kupac se izričito slaže da se upute za njegovu upotrebu na Hrvatskom ne moraju isporučiti
kupljenoj robi.
Elektronski sadržaj kao dar: Ovi se uvjeti odnose i na elektronički sadržaj, koji je kupcu pružen kao dar.
Članak 4: Cijene i PDV
4.1 Osnovne informacije o PDV -u:
Karakteristike PDV -a: Prodavatelj naglašava da je porez na dodanu vrijednost (PDV) neizravni porez.
To znači da se automatski odražava na cijenu robe ili usluga.
Koncept PDV -a: Temelji se na načelu dobivanja poreza na razliku između kupnje i prodajne cijene - tj.
Koja je razlika povećana cijena.
4.2 PDV aplikacija u poslovnom procesu:
Naziv PDV -a: Dobavljač, ako je registriran kao platitelj PDV -a, platit će porez na državnu vrijednost na
temelju razlike između kupnje i prodajne cijene.
Pravo na povrat PDV -a: Kupac ima pravo podnesene prijave za povrat plaćenog dobavljaču pod
određenim uvjetima.
Stopa PDV -a: U Poljskoj je standardna stopa PDV -a postavljena na 23%.
4.3 Odvajanje cijene proizvoda:
PDV i konačna cijena: Kupac treba obavijestiti da se cijena nekih proizvoda može povećati PDV -om.
Alternativa u neslaganju: ako se kupac ne slaže s povećanjem cijena za 23%, prodavač može ponuditi
alternativu ili mogućnost narudžbe za otkazivanje.
Konačne cijene: Navedene cijene proizvoda konačne su, uključujući PDV i druge naknade, s izuzetkom
prometnih naknada, koje se spominju odvojeno.
4.4 Moguće pogreške u cijeni:
Odgovornost za pogreške u cijeni: Ako se pronađe netočna cijena, prodavač ima pravo otkazati
narudžbu i obavijestiti kupca o ovoj situaciji.
Primjeri pogrešnih cijena: Primjeri neispravnih cijena mogu biti npr. Neobično visoki popusti bez
označavanja posebne prodaje ili pogreške u broju uključenih znamenki.
4,5 AKCIJE I Snige cijene:
Važnost izvorne cijene: Izvorna cijena predstavlja iznos za koji je izvorno ponuđena roba ili usluga, bez
brojanja popusta ili drugih ponuda za akcije.
Prijava za vaučer za popust: Prodavatelj naglašava da se vaučer za popust može primijeniti samo pod
uvjetima postavljenim u njegovim uvjetima. Ako kupac zloupotrijebi vaučer, narudžba se može otkazati.
Članak 5: Naredbe i njihovi uvjeti
5.1 Uvjeti cijena za narudžbu:
Određivanje cijena: Kupac naručuje robu za cijenu koja je trenutna u trenutku narudžbe.
Transparentnost cijena: Prije ispunjavanja narudžbe, kupac ima priliku upoznati se s ukupnom cijenom
koja uključuje sve naknade, uključujući PDV.
Vremenska valjanost: Kupac je informiran o valjanosti ponude ili cijene.
5.2 Metode naručivanja:
Kroz E -Komberce,
putem e-maila na: info@kamenik.hr
5.3 Neovlašteni i nevaljani nalozi:
Netočne cijene: Kupac je obaviješten da ako se cijena nepravilno prikaže, narudžba se može otkazati.
Zlouporaba podataka: Ako se platna kartica ili osobni podaci zloupotrijebi, prodavatelj može otkazati
narudžbu.
Intervencije državnih vlasti: Kupac je obaviješten o mogućem otkazivanju naloga u slučaju intervencije
suda ili upravnog tijela.
5.4 Ponovni vaučeri i njihova prijava:
Neovlaštena prijava: Ako se vaučer za popust koristi ilegalno, prodavatelj ima pravo razmotriti ugovor
nevažećim. To uključuje slučajeve u kojima se vaučer koristi za drugu robu zajedno s drugim popustom ili
ne ispunjava minimalnu vrijednost narudžbe.
Nepravedno obogaćivanje: U slučaju neovlaštenog popusta, prodavatelj može zahtijevati povrat
nepravednog obogaćivanja kupca.
5.5 Podaci o isporuci:
Upozorenje o isporuci: Kupac je obaviješten o datumu isporuke naručene robe e-poštom.
5.6 Troškovi prijevoza:
Konačna cijena prijevoza i duljina opskrbe robom ovisi o načinu prijevoza, koji kupac odabire prilikom
narudžbe.
Članak 6: Povlačenje iz ugovora
6.1 Osiguravanje osobnih podataka:
Prodavač Miroslav Kameník preporučuje da kupac pruži i izbriše svoje osobne podatke s uređaja ili
uređaja koji su predmet kupnje prije povlačenja.
6.2 Kako se povući iz ugovora:
Kupac-potrošač ima pravo povući se iz ugovora u roku od 14 kalendarskih dana od datuma primitka robe
ili zaključka Ugovora o usluzi.
Roba se mora vratiti potpuna, s potpunom dokumentacijom, neoštećenom, čistom, po mogućnosti u
originalnom pakiranju, u državi i vrijednošću u onoj robi koju je preuzela.
Obrazac za povlačenje dostupan je za preuzimanje [Link].
6.3 Vratite adresu pri povlačenju:
Miroslav Kameník, Sobieskiego 7, 34-480 Jablonka, Malopolskie, Poljska Republika.
6.4 Naknada troškova i povrat novca:
Potrošač priznaje da će, ako se povuče iz ugovora, podnijeti troškove vraćanja robe prodavaču i, ako se
povuče iz ugovora o daljinu, troškovi povratka robe, koji se ne može vratiti putem radnog mjesta, dospjeli
na njegovu prirodu.
Plaćanje kupljene robe isplatit će vam se najkasnije 14 dana od datuma na kojem ćemo dobiti vašu
obavijest o povlačenju iz ugovora o kupnji. Međutim, tek nakon što je vraćenu robu primio natrag na našu
adresu. Pošaljite nam natrag bez nepotrebnog kašnjenja i u svakom slučaju najkasnije 14 dana od
datuma ostvarivanja prava povlačenja.
6,5 Izuzeci iz prava na povlačenje:
Potrošač nema pravo povući se iz ugovora:
(a) Usluge čija je odredba započela s njegovim pristankom. (b) Prodaja robe s cijenom ovisno o
financijskom tržištu. (c) Roba napravljena za mjerenje ili posebno za potrošača. d) roba s brzim
smanjenjem kvalitete ili robe koja je podložna pokvarljivim pokvarljivim. (e) Roba u zaštitnoj ambalaži
koja je bila otvorena. f) alkoholna pića s dogovorenom cijenom. (g) Popravak ili održavanje na zahtjev
potrošača. h) Elektronski sadržaj bez materijala. (i) Poklon bonovi čije je zaštitno pakiranje bilo otvoreno.
6.6 Povlačenje za poduzetnike:
Kupac-poduzetnik nema pravo povući se iz ugovora.
6.7 Specifikacija spremnika za gorivo:
Ako je kupnja spremnika za gorivo predmet kupnje, spremnik mora biti prazan prilikom povratka.
6.8 Vraćena roba - oštećenje ili nepotpunost:
Ako je vraćena roba oštećena ili nepotpuna, prodavatelj može zahtijevati od kupca da nadoknadi
smanjenje vrijednosti robe.
6.9 Potrošenska roba:
U slučaju robe široke potrošnje (poput kozmetike, droga itd.) Moguće je povući se iz ugovora samo ako
kupac vrati robu neoštećenu, neiskorištenu i netaknutu originalnu ambalažu.
6.10 Postupak povlačenja:
Ako se kupac odluči povući u navedenom razdoblju, prodavač Miroslav Kameník preporučuje isporuku
robe na navedenu adresu uz popratno pismo na navedenu adresu. Razlog povlačenja (neobavezno),
broj dokumenta o kupnji i podaci o bankovnom računu mogu biti navedeni.
6.11 Elektronički sadržaj i poklon bonovi:
U slučaju pružanja elektroničkog sadržaja osim na materijalnom prijevozniku, potrošač nema pravo
povući se iz ugovora ako je odobrenje pokrenuto s izričitom pristankom i uredno je upućeno da to izgubi
odmah nakon pružanja pružanja odredba. (m) Ako je predmet ugovora o kupnji poklon vaučer odabran iz
zaštitne pakiranja, to je degradiran tajnim kodom na njemu.
Članak 7: Uvjeti plaćanja
7.1 Opcije plaćanja:
Prodavatelj prihvaća sljedeće mogućnosti plaćanja:
a) plaćanje unaprijed bankarskim prijenosom.
b) Unaprijed plaćanje putem Gatewaya plaćanja GOPAY.
c) Novac prilikom isporuke robe - Novac od kupca uzima prijevoznik.
7.2 Vlasnička prava:
Sve do cijene robe i njegovog preuzimanja, roba ostaje u imovini prodavatelja. Međutim, rizik od
oštećenja robe prelazi kupcu odmah nakon primitka.
7.3 Promjena podataka o naplati:
Nije moguće promijeniti kupčeve podatke o naplati nakon što je narudžba poslana.
7.4 U skladu s uvjetima plaćanja:
Prodavač Miroslav Kameník zadržava pravo ponuditi kupcu odabranim načinima plaćanja po vlastitom
nahođenju ili u trenutnoj situaciji.
Članak 8: Uvjeti isporuke
8.1 Načini isporuke:
Prodavatelj osigurava ili posreduje isporuku robe pomoću sljedeće metode:
Slanje usluge otpreme.
8.2 Način rada transporta:
Ponuđene metode transporta određuju se na temelju trenutne dostupnosti određenih usluga otpreme.
Izbor također uzima u obzir kapacitet i dostupnost na određenim web lokacijama.
8.3 Izuzetne okolnosti:
U slučaju nepredvidivih događaja poput intervencija više sile ili prekida informacijskih sustava, prodavač
Miroslav Kameník nije odgovoran za kašnjenje u isporuci robe.
Članak 9: Kontrola i pritužbe prilikom primanja pošiljke
9.1 Provjera isporuke:
Kupac, koji je poduzetnik, dužan je provjeriti pošiljku zajedno s prijevoznikom odmah nakon isporuke.
Ček treba uključivati:
Broj paketa,
Integritet vrpce s logotipom tvrtke,
Kao i bilo kakve štete na kutiji.
Kupac koji je potrošač preporučuje se, ali za njega nije obavezan.
9.2 Raščlanjivanje ugovorom o kupnji:
Kupac ima pravo odbiti preuzeti pošiljku, što nije u skladu s ugovorom o kupnji, ako je pošiljka npr.
nepotpuno ili oštećeno. Ako kupac preuzme oštećenu pošiljku od prijevoznika, potrebno je opisati štetu u
putničkom protokolu prijevoznika.
9.3 Obavijest prodavaču:
Važno je da kupac tada obavijesti prodavača Miroslava Kameníka o bilo kojem problemu s isporučenom
pošiljkom. Obavijest treba obaviti e-poštom na info@kamenik.hr. Ako je potrebno, treba napisati protokol
oštećenja s prijevoznikom i poslan prodavaču, bilo e-mailom ili tradicionalnom poštom.
9.4 Dodatne pritužbe:
Ako kasnije postoje pritužbe na nepotpunost ili vanjsku štetu na pošiljci, ona ne oslobađa pravo kupca da
podnese zahtjev. Međutim, daje prodavaču priliku da dokaže da nema kontradikcije s ugovorom o kupnji.
Članak 10: Uvjeti jamstva i žalbe
10.1 Osnovne odredbe:
Jamstvo za robu regulirano je postupkom pritužbi prodavatelja i trenutnim zakonodavstvom Republike
Poljske. Dokaz o kupnji se služi kao jamstveni dokument.
10.2 Napomena o oštećenju:
U slučaju nepotpunosti ili oštećenja robe, kupac je dužan odmah obavijestiti prodavatelja o tim
činjenicama, ali najkasnije 24 sata nakon primitka pošiljke.
10.3 Isključivanje odgovornosti:
Prodavač Miroslav Kameník isključuje svoju odgovornost prema kupcima na temelju fizičkih i pravnih
nedostataka u skladu s člankom 558/1 Poljskog građanskog zakona.
10.4 Postupak žalbi:
Postupak žalbi sastavni je dio općih uvjeta (GTC) Prodavač Miroslav Kameník opisuje način na koji treba
nastaviti robu kupljenu od prodavača.
Kupac, bilo poduzetnik ili potrošač, dužan se upoznati s postupkom pritužbi i GTC -om prije narudžbe
robe. U isto vrijeme, kupac priznaje da je dužan pružiti suradnju prodavača Miroslava Kameníka
potrebnu za rukovanje žalbom, u protivnom se razdoblje rukovanja žalbom adekvatno produžava u
vrijeme kada kupac nije pružio željenu suradnju.
10.5 suglasnost s postupkom žalbi:
Zaključujući ugovor o kupnji i preuzimanje robe, kupac izražava pristanak na ove postupke žalbe.
10.6 Definicije pojmova:
Uvjeti korišteni u ovim postupkom žalbi definirani su u skladu s GTC -om, a ako ih ne definiraju, tumače
se u skladu s primjenjivim i učinkovitim zakonodavstvom.
10.7 Prihvaćanje trenutka:
Trenutak primitka robe od poduzetnika definiran je kao vrijeme predaje robe od strane prodavatelja
kupcu ili prvom prijevozniku. U slučaju potrošača, ovo je vrijeme kada potrošač preuzima robu od
prodavača ili prijevoznika.
10.8 Rješenje žalbi:
Sve će se pritužbe riješiti u skladu sa zahtjevima i odredbama Poljskog građanskog zakona.
Članak 11: Dužina jamstva
11.1 Dokaz o jamstvu: Prodavatelj izdaje dokument o kupnji (fakturu) svakoj kupljenoj robi sa zakonom
navedenim svim potrebnim podacima za primjenu jamstva, uključujući naziv robe, dužinu jamstva, cijenu,
the Količina i serijski broj.
11.2Potvrda o jamstvu: Prodavatelj će u pisanom obliku dostaviti jamstvo (potvrda o jamstvu) na izričit
zahtjev kupca. Međutim, kako je standardno, ako je priroda robe dopuštena, prodavatelj izdaje dokaz o
kupnji robe koja sadrži navedene podatke umjesto jamstvene potvrde.
11.3Pojedinosti o potvrdi o jamstvu: Ako je izdana potvrda o jamstvu, prodavatelj će jasno objasniti
sadržaj jamstva, njegovog opsega, uvjeta, razdoblja valjanosti, kao i načina zahtjeva za potraživanjem od
IT -a. Potvrda o jamstvu također kaže da prava kupca koja proizlaze iz kupnje ne utječu na odredbu ovog
jamstva.
11.4Produljeno jamstvo: Produljeno jamstvo je u skladu s jamstvenim uvjetima proizvođača i s bilo
kojim oglašavanjem. Potvrda o jamstvu za produženo jamstvo sadrži sve gore navedeno.
11.5 Razdoblje za ostvarivanje prava od neispravne performanse:
Jamstveni period započinje na dan primanja robe od strane kupca.
Nova roba: 24 mjeseca, osim ako drugi zakonodavstvo ne predviđa duže razdoblje.
Zakon: 21 mjeseci.
Rabljena roba: 12 mjeseci.
Potrošačka roba ima razdoblje od 24 mjeseca, osim ako nije navedeno datum potrošnje.
11.6 Posebno prilagođavanje vremenskog ograničenja za kupca poduzetnika:
Roba može imati različito vremensko razdoblje koje ima prednost.
11.7 Fizička nasuprot pravnoj osobi:
Prirodna osoba: Jamstveni period od najmanje 24 mjeseca prema poljskom građanskom zakonu.
Pravna osoba: Najmanje 12 mjeseci prema Poljskom komercijalnom zakonu.
11.8 Produljenje jamstvenog razdoblja:
Jamstveni period produžen je vremenom za koje je roba bila u žalbi. Prava odgovornosti za pogreške
istječu ako nisu izvršene u jamstvenom razdoblju.
Adresa za tvrdnju:
Miroslav Kameník,
Sobieskiego 7,
34-480 Jablonka, Malopolskie,
Poljska
Kupac ima izbor da izravno podnese žalbu u ovlaštenoj usluzi, ako je takva mogućnost pružena. U
slučaju kupaca poduzetnika, primjena je zahtjeva povezana isključivo s ovlaštenim servisnim centrom i
regulira se relevantnim uvjetima usluge .
Kupac može robu poslati prodavaču ili ovlaštenoj usluzi za žalbu. Pošiljka bi trebala biti:
- Sigurno spakiran i označen "žalba".
- Kompletna (roba i pribor) i sadrže kopiju dokumenta o kupnji, opis pogreške i kontakt podatke kupca.
- Podložno odgovarajućoj identifikaciji i kontroli.
Preporučuje se slijediti gornji postupak sve dok se kupcu (i potrošačima) ne dokaže suprotno.
Prodavatelj ili ovlaštena usluga kupcu će pružiti pisanu potvrdu o primitku žalbe, uključujući detalje o
zahtjevu i željenu metodu rukovanja, odmah s osobnom prijavom ili e -poštom. Kupac (ne samo
poduzetnici) trebao bi dokazati valjanost jamstva podnošenjem relevantnih dokumenata i u slučaju
prethodnog zahtjeva ovim dokumentom. U slučaju da se tijekom žalbe ne isporuči kompletni pribor robe,
kupac je obaviješten da će povrat biti u skladu s tim.
1.Kompatibilnost:
Prodavatelj ne jamči potpunu kompatibilnost komponenti koje se prodaju s drugim proizvodima, osoblje
prodavača, proizvođača ili dobavljača od strane neodobrenih komponenti.
To se također odnosi na softverske aplikacije čiju funkcionalnost kupac nije izričito nije zahtijevao u
pisanom nalogu, osim ako je takva kompatibilnost uobičajena ili izričito spomenuta roba kompatibilna ili
nespojiva s popisom.
2.Funkcionalnost softvera za aplikaciju:
Prodavatelj ne jamči punu funkcionalnost aplikacijskog softvera u verzijama koje nisu prikladne za
naručeni operativni sustav, osim ako je takva funkcionalnost uobičajena ili izričito spomenuta roba
funkcionalna ili ne -funkcionalna s popisom.
Prodavač ne preuzima odgovornost za probleme uzrokovane ograničenom funkcionalnošću aplikacija
koje ne ispunjavaju ove uvjete.
3.Jamčiti isključenja:
Jamstvo se ne primjenjuje na pogreške koje su posljedica korištenja pogrešne ili pogrešne programske
opreme ili potrošnog materijala, osim ako je takva upotreba uobičajena i nije isključena u uputama za
upotrebu.
Jamstvo ne uključuje pogreške uzrokovane lošim postupkom, nepravilnim rukovanjem, uporabom i
instalacijom suprotno korisničkom vodiču ili oštećenju učinaka prenapona u distribucijskoj mreži, osim
konvencionalnih odstupanja.
Jamstvo se ne primjenjuje u slučaju mehaničkog oštećenja robe, električnog porasta (osim normalnih
odstupanja), upotrebe robe u neprimjerenim uvjetima, neprofesionalnoj instalaciji, rukovanju, radu ili
zanemarivanju skrbi o robi.
Također se ne primjenjuje na oštećenja uzrokovane računalnim virusima, upotrebu ilegalnog ili
neovlaštenog softvera i potrošnog materijala, prekomjerno učitavanje robe ili upotrebu suprotno uvjetima
navedenim u dokumentaciji ili općim načelima.
Jamstvo se ne primjenjuje ako je kupac izmijenio robu, a ovaj aranžman uzrokovao je pogrešku.
Odmah nakon uklanjanja zaštitne opreme, kupac postaje ovlašteni korisnik softverskog proizvoda i
prihvaća licencne uvjete proizvođača softvera.
4.Izuzeci:
Ta se ograničenja ne primjenjuju ako se karakteristike robe koja je suprotna gornjim uvjetima
dogovorenim između kupca i prodavatelja, zamijenila ili proglasila prodavatelj ili se može očekivati na
temelju oglašavanja ili uobičajene metode korištenja robe .
5.Ispitivanje pogreške:
Roba poslana u žalbu testirat će se samo na temelju pogreške koju je kupac dao u obrascu za žalbu ili u
priloženom opisu pisma pogreške.
Preporučujemo pisani obrazac koji će naznačiti pogrešku, koja također uključuje elektroničku
komunikaciju.
Ako tehničar utvrdi da problem nije u proizvodu, već u pogrešnoj instalaciji softvera (npr. Operativni
sustav, antivirusni program) ili oštećenja podataka putem aplikacije (npr. Play, virusi) koji nisu dio robe ili
if Podaci su oštetili kupac ili treće osobe, a žalba će biti odbijena.
U slučaju suglasnosti kupca na plaćenom popravku, naplatit će se prema trenutnom cjeničkom popisu
ovlaštene usluge. Prodavač ne izvršava plaćene popravke, već ih posreduje s ovlaštenom uslugom.
6.Sigurnosna kopija podataka:
Kada predate računalni sustav ili opremu za popravak, preporučuje se da se kupcu stvori napredak
važnih podataka i zaštiti ih od mogućeg zlostavljanja ili oštećenja.
Prodavač nije odgovoran za gubitak, oštećenje ili zlouporabu podataka pohranjenih na uređajima za
pohranu podataka na računalnom sustavu.
Kupac priznaje da se originalni uređaj ne vraća u slučaju uređaja za pohranu podataka.
7.Zagađena roba:
Ako su roba ili dio onečišćene ili ne ispunjavaju osnovne higijenske standarde, kupac je u riziku od
odbacivanja zahtjeva.
8.Osigurani uređaji:
Ako je pristup uređaju zaštićen lozinkom, gestom ili drugim pristupom pristupu, kupac je dužan otkazati
ovu zaštitu ili pružiti lozinku prilikom podnošenja zahtjeva. Isto se odnosi na BIOS ili uređaje za firmware i
pristup pohrani uređaja.
Ako se aktivira usluga koja štiti uređaj od krađe, kupac mora deaktivirati ovu uslugu prije nego što
podnese žalbu. Inače, možda neće biti moguće popraviti ili dijagnosticirati uređaj. To se odnosi na usluge
poput Apple Find My iPhone, iPodTouch, MacBook, Intel Anti-krađa i drugi.
9.Tvorničke postavke: - Kupac je obaviješten da bi uređaj predan žalbi trebao biti u tvorničkoj postavci.
To se posebno odnosi na dodane ili zamijenjene komponente kao što su operativna memorija, tvrdi
diskovi ili SSD -ovi u prijenosnim računalima i računalima. Izvorne komponente trebaju biti ostavljene za
mogući zahtjev ili povlačenje iz ugovora o kupnji.
Tako se zaključuju uvjeti i odredbe, koji reguliraju različite aspekte žalbe i popravka. Kupac bi trebao biti
svjestan tih uvjeta prije nego što kupi robu i promatra ih tijekom postupka žalbe i popravka.
Lánok 13: Način postupanja s tvrdnjom
13.1. Ako je kupac potrošač:
Prava potrošača u izvršavanju pravnog jamstva:
Potrošač ima pravo na slobodu, pravilno i pravovremeno uklanjanje pogreške kada je u pitanju uklonjiva
pogreška.
Potrošač ima pravo zamijeniti neispravnu robu ili pogrešne komponente, osim ako to nije nerazmjerno
zbog prirode pogreške.
Ako uklanjanje pogreške nije moguće, potrošač ima pravo na razuman popust na otkupnu cijenu ili na
povlačenje iz ugovora o kupnji.
Ako je riječ o neporezivoj pogrešci koja brani odgovarajuću upotrebu robe ili ako se pogreška pojavi
opetovano nakon dva pokušaja popravljanja, potrošač ima pravo zamijeniti neispravnu robu ili povući se
iz ugovora o kupnji.
U slučaju drugih pogrešnih pogrešaka, a potrošač ne traži razmjenu, on ima pravo na razuman popust na
kupoprodajnu cijenu ili povlačenje iz ugovora o kupnji.
13.2. Odabir načina postupanja s pritužbom:
Potrošač je napravljen da odabere način postupanja s žalbom. Međutim, prodavač ima pravo skrenuti
pozornost na neprimjerenost izbora potrošača i predložiti prikladan način rješenja, pogotovo kada je u
pitanju pogreška koja se ne može ukloniti, ali potrošač poziva na uklanjanje.
13.3. Pritužbe potrošača:
Prodavatelj je dužan odlučiti o žalbi odmah ili najkasnije tri radna dana u slučaju jednostavnih pritužbi. U
slučaju složenih pritužbi koje zahtijevaju dužu stručnu procjenu, prodavatelj je dužan odlučiti u roku od 30
dana od datuma zahtjeva.
Vrijeme potrebno za stručnu procjenu pogreške nije uključeno u ovo razdoblje.
Žalbe, uključujući uklanjanje pogreške, prodavatelj je dužan podnijeti bez nepotrebnog kašnjenja,
najkasnije 30 dana od datuma zahtjeva.
Nakon isteka ovog razdoblja, smatra se da je greška stvari postojala, a potrošač ima ista prava kao da je
to neumoljiva pogreška.
13.4. Pritužbe potrošača nakon 12 mjeseci kupnje:
Ako je potrošač podnio žalbu u prvih 12 mjeseci kupnje, prodavač ga može odbiti samo na temelju
stručne prosudbe. Potrošač mora pružiti kopiju stručne procjene u roku od 14 dana od datuma rukovanja
žalbom.
Ako prodavač odbije žalbu nakon 12 mjeseci kupnje, dužan je navesti u dokumentu o opremi kojem
potrošač može poslati proizvod na stručnu procjenu. U slučaju da potrošač dokaže odgovornost
prodavatelja za oštećenje stručne procjene, može ponovo podnijeti žalbu. Sve troškove povezane s
stručnom procjenom nosi prodavač.
13.5. Početak novog jamstvenog razdoblja:
Ako se pritužba na robu obrađivala u zamjenu za novu robu, novo jamstveno razdoblje kreće od datuma
rukovanja žalbom.
13.6. Pisana potvrda pritužbi:
Prodavač izdaje pismenu potvrdu u obliku e -pošte o zahtjevu, njegovom sadržaju, načinu rukovanja,
trajanja žalbe i u slučaju legitimnog zahtjeva, prodavatelj je potvrda o popravku.
13.7. Plaćanje troškova potrošača:
Potrošač ima pravo na nadoknadu potrebnih troškova nastalih u vezi s izvršavanjem legitimnih prava od
odgovornosti za pogreške. Troškove bi trebale biti potrebne u roku od 30 dana nakon rješavanja žalbe.
U slučaju povlačenja zbog pogreške, potrošač ima pravo nadoknaditi troškove povezane s ovim
povlačenjem.
1.Ne -usklađenost s ugovorom o kupnji:
Ako roba koju je kupac primio nije u skladu s ugovorom o kupnji (u daljnjem tekstu "Ne -usklađenost s
ugovorom o kupnji"), kupac ima pravo učiniti prodavatelja besplatnim i bez nepotrebnog odgađanja za
stavljanje roba u državu koja odgovara ugovoru o kupnji. Ovo se pravo može izvesti bilo zamjenom robe
ili popravljanjem. Ako takav postupak nije moguć, kupac ima pravo na razuman popust na cijenu robe ili
da se povuče iz ugovora o kupnji. Izuzetak su slučajevi u kojima je kupac obaviješten o ne -usklađenosti
s ugovorom o kupnji prije primanja robe ili kada je neusklađenost s ugovorom o kupnji uzrokovana sam
od strane. U slučaju ne -usklađenosti koja se događa u roku od šest mjeseci od datuma primitka robe,
smatra se da postoji u trenutku primitka, osim ako nije u suprotnosti s prirodom robe ili suprotno, nije
dokazano.
Ko -zapošljavanje se razumije da prodana roba ima kvalitetu i nekretnine potrebne u ugovoru o kupnji,
koje je opisala prodavatelj, proizvođač ili njegov predstavnik ili koji su se očekivali na temelju
oglašavanja. Također, onaj koji ispunjava zahtjeve zakonodavstva na snazi smatra se istim, to je u pravoj
količini, stopi ili težini i prikladan je u svrhu za koju je bio namijenjen ili za koji se obično koristi.
2.Kupac kao poduzetnik: Ako je kupac poduzetnik, prodavač se obvezuje odlučiti o zahtjevu u roku od
40 dana od podnošenja. Kupac kao poduzetnik bit će obaviješten o ovoj odluci putem kontakt e -pošte. U
slučaju pogreške koja se može ukloniti, roba će se popraviti. Ako popravak nije moguć, a priroda
pogreške ne sprječava uobičajenu upotrebu, prodavatelj i kupac mogu se složiti s razumnim popustom
na cijenu robe. U slučaju popusta, nije moguće kasnije zatražiti ovu pogrešku.
U slučaju pogreške koja se ne može eliminirati i sprječava uobičajenu upotrebu robe bez pogrešaka,
prodavač ima pravo zamijeniti neispravnu robu s robom s istim ili sličnim karakteristikama ili izdavati
kreditnu bilješku.
Ako se žalba na robu unutar zakonskog jamstvenog razdoblja rješava u zamjenu za novu robu, jamstveni
se razdoblje produži tijekom trajanja žalbe.
3.Uobičajene odredbe: Nakon rješavanja legitimne žalbe, jamstveno razdoblje produžuje se tijekom
trajanja žalbe. U slučaju neovlaštene žalbe, jamstveno razdoblje nije produljeno. Trajanje žalbe
izračunava se od dana kada je žalba podnesena do dana njegove opreme, tj. Do dana dana kada je
kupac bio dužan preuzeti robu. Kupac će biti obaviješten o rukovanju žalbom putem e-maila navedenim
prilikom kupnje. Ako kupac ima pune podatke o registraciji (ime, prezime, adresa i kontaktirajte e-poštu),
prodavač Miroslav Kameník izdaje kreditnu bilješku nakon izdavanja korektivnog poreznog dokumenta.
Nakon rješavanja potraživanja kupca, prodavatelj će obavijestiti prodavača bilo telefona, SMS-a ili e-
mailom, najkasnije 30 dana od datuma zahtjeva. Kupac dobiva pisani dokaz žalbe. Ako je roba
isporučena u Servis Service, ona će se automatski poslati na adresu kupca nakon opreme.
Kupac je dužan provjeriti robu nakon primitka i provjeriti njihovu usklađenost s protokolom za dodjelu
žalbe. Kupac također mora provjeriti cjelovitost robe, posebno sadržaja paketa, kako bi isključio kasnije
pritužbe. Kasnije žalbe neće biti prihvaćene. Ovi sporazumi ne utječu na zakonske rokove za
ostvarivanje prava od pogrešne performanse.
Prilikom izdavanja robe nakon rukovanja žalbom ili kada se kreditna bilješka nadoknadi, kupac mora
dostaviti dokument na temelju kojeg je roba primljena za žalbu i dokazati svoj identitet od strane
identitetne kartice ili valjane putovnice. Ako je kupac pravna osoba, pitanje robe ili nadoknade kreditne
bilješke dopustit će samo zakonsko tijelo dane pravne osobe ili osoba koja preda provjerenu punomoći.
Potrošni materijali: Ako je predmet kupnje potrošnog materijala (npr. Spremnik, toner, glava za ispis,
cilindar za ispis, svjetiljka projektora, svjetiljka, razne vrste osvjetljenja itd.) Ili je ovaj materijal dio
kupljene robe, radnog života umjesto Primjenjuje se jamstvo o kvaliteti. Životni vijek može se utvrditi u
vremenu, za vrijeme robe, broj uporabe ili na drugi način navedeno. U nekim se slučajevima može dati
višestruki životni vijek. Kupac ima pravo tražiti potrošne materijale u zakonskom jamstvenom razdoblju,
uzimajući u obzir gornje uvjete.
Pravo kupca da zatraži robu unutar zakonskog jamstvenog razdoblja ostaje netaknuta. Međutim, kupac
mora uzeti u obzir gore navedene činjenice, jer se jamstvo ne odnosi na habanje uzrokovano normalnom
uporabom robe i ne može se brkati sa životom proizvoda. Radni vijek robe prirodno je trošenje
uzrokovano normalnom uporabom. Ako koristite (ne posjedujete) duže od uobičajenog životnog vijeka,
vjerovatno je da je nedostatak zbog normalnog trošenja, ali nije isključeno da je to jamstvena oštećenja.
Konačne odredbe:
1.Rješenje sporova: Svi sporovi između prodavača Miroslava Kameníka i kupca također se mogu riješiti
izvan suda. U ovom slučaju, kupac - potrošač se može suočiti sa sporom na -liniji putem navedene ODR
platforme. Prije nego što nastavite s namirnicama spora, preporučujemo kupcu da prvo koristi kontakt za
rješavanje situacije.
2.CISG: Konvencija UN -a o međunarodnom ugovoru o kupnji (CISG) ne primjenjuje se u skladu s
člankom 6. ove konvencije prema ovim uvjetima i odredbama.
3.Kontakt: Kontaktirajte adresu e-pošte prodavača Miroslav Kameník je info@kamenik.hr. Međutim,
prodavač Miroslav Kameník preporučuje kontakt putem svog kontaktnog obrasca ili drugih metoda
kontakta na web mjestu.
4.Učinkovitost: Ovi opći uvjeti vrijede i na snazi od 10.2023 i narušavaju prethodne formulacije GTC -a.
Prodavatelj zadržava pravo na promjenu GTC -a bez prethodne najave.