Obchodné podmienky: Základné podmienky
Článok 1: Základné definície
1. Prodavač:
◦ Meno a priezvisko: Miroslav Kameník
◦ Sídlo: Magurska 8, 34-480 Jablonka Malopolske, Republika Polska
◦ PDV broj: 6751756210
◦ IČDPH: PL 6751756210
◦ adresa.hr E-mail
2. Bankové spojenie Prodavatelja:
FIOBANK
IBAN: SK12 8330 0000 0021 0204 9920
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX
3. Podaca o PDV-u:
◦ važnik PDVavatelj je
4. Kupac:
◦ Kupac u služu ovih Općih svetaje osoba koja je prvožet ili podnikatel i koja je s Prodavatelom sklopila kupoprodajni ugrog putem Internet straneje Prodavatelja.
5. Definícia zákazníka:
◦ (u odjerem teksu i "Prodavatelj") te svaka osoba koja je Kupac robe ili usluga koje Prodavatelj nudi na Internetskim sajdeni Prodavatelja, a koja sa pozuta ako prodavatelj u slúžno odžiuređ odlikvi zavaja koja op. zakona, u razemu važećeg zakonadaskus Republike Slovacke, slovenbo zakona: Zakon br. 102/2014 Z.z. o zači průžių pri prodživi robe ili prvačnju usluga na prvodų utdora sklopljenoga na daljinu ili odtura sklopljenogo izvan pomča prodavatelja s izdjama i doponama, Zakon br. 250/2007 Z.z. o zašti prášaža s iztažima i doponama, Zakon br. 22/2004 Z.z. o elektronikoj tradjovi s izdjanama i doponama, Zakon br. 40/1964 Zb. Građanski zakonik s izdanjama i doponama, Zakon br. 250/2007 Z.z. o zašti próžaša s izdjama i doponama.
6. Definícia podnikateľa:
◦ Poduzetnik je:
▪ osoba registrovaná u tržného registrátora,
▪
osoba koja doma izvodna u trvajna obrtničke permesije,
▪ osoba koja domada izvodna obrtničke permesije, podľa osobitných predpisov.
7. Prevádzkovateľ internetového obchodu:
◦ Názov: DATA ITCOM LIMITED
◦ Sídlo: jednotka br. 1009 , Gold Crest Executive, parcela br.: JLT-PH1-C2A, Jumeirah Lakes Towers Dubai PO Box 9127 Uedijenjeni Arapski Emirati
◦ Identifikacijski broj: ICC20230818
◦ Adresa e-pošte: info@copyvorske.com
. tródre:
◦ Prevádzkovateľ snosi punu zodpovednosť za sav obsah internetové tródre vrátane grafických a textových radov. Prodavatelj svoju obchodnú činnosť vykonáva putem internetske tradjo Operatera.
Ovi Opći vediti uređuje prvne oddoše odzemu kuppa koji su požečesi i Prodavatelja.
9. Poduzetnik i GTC:
◦ U smislu ovih OUP-a, poduzetnik je netko tko djeluje u sklopu svoje poslovne djelatnosti. Ukoliko Kupac u narudžbi navede svoj matični broj (IČO), potvrđuje da se na njega odnose pravila navedena u OUP za poduzetnike.
10. Pravni odnosi s poduzetnikom:
◦ Na pravne odnose između Prodavatelja i Kupca koji je poduzetnik, a koji nisu izričito uređeni ovim Općim uvjetima ili pojedinačnim ugovorom, primjenjuju se odgovarajuće odredbe Trgovačkog zakona s izmjenama i dopunama i pripadajućih propisa. U slučaju razlika između OUP-a i pojedinačnog ugovora, prednost ima tekst pojedinačnog ugovora.
11. Upoznavanje s Općim uvjetima:
◦ Potvrdom narudžbe kupac izražava svoju suglasnost i potvrđuje da se detaljno upoznao s ovim Općim uvjetima, uključujući postupak reklamacije i dokument "Način prijevoza", uvjete naručene usluge i/ili licencu. ovlaštenje osigurano. Primjerak OUP-a u elektroničkom obliku dobit ćete kao prilog uz potvrdu narudžbe na navedenu e-mail adresu.
12. Prava intelektualnog vlasništva:
◦ Kupac je upoznat da kupnjom proizvoda Prodavatelja ne stječe nikakva prava korištenja registriranih robnih marki, trgovačkih naziva, logotipa poduzeća, patenata Prodavatelja ili drugih društava, osim ako posebnim ugovorom nije drugačije dogovoreno.
13. Dostava dokumenata:
◦ Kupac će dobiti kopiju OUP-a kao prilog uz potvrdu narudžbe na navedenu e-mail adresu. Račun koji sadrži osnovne podatke, ugovore, uključujući potvrdu prema Zakonu o registraciji prometa i porezni dokument, dobit će u obliku linka za preuzimanje. Linkovi na te dokumente će mu biti poslani na e-mail adresu koju je naveo prilikom narudžbe ili će mu biti dostupni nakon prijave na njegov korisnički profil u rubrici "Moj račun", podsekcija "Moje kupovine". Ukoliko je zainteresiran za slanje računa u papirnatom obliku, Kupac može kontaktirati Prodavatelja putem kontakt forme.
Članak 2: Kupoprodajni ugovor
2.1 Zaključivanje kupoprodajnog ugovora:
a) Kupac - Potrošač:
• Prijedlog za sklapanje kupoprodajnog ugovora je postavljanje ponuđene robe od strane prodavatelja na web stranicu. Kupoprodajni ugovor nastaje slanjem narudžbiy kupnju potrošača i prihvaćanje ove narudžbe od strane prodavatelja. Prodavatelj će odmah potvrditi primitak narudžbe informativnim mailom na navedenu adresu, ali ta potvrda ne utječe na sklapanje ugovora. U ovoj potvrdi putem e-pošte, kupac će također pronaći poveznicu na trenutnu verziju GTC-a i žalbeni postupak prodavatelja. Ugovor se može promijeniti ili raskinuti samo na temelju sporazuma obiju strana ili na temelju zakonskih razloga. Za detalje o ovom postupku vidi točku VI. Naručivanje.
b) Kupac - Poduzetnik:
• Prijedlog za sklapanje kupoprodajnog ugovora je narudžba robe koju šalje kupac poduzetnik, a kupoprodajni ugovor je sklopljen u trenutku dostave obvezujuće suglasnosti prodavatelja na ovaj prijedlog od strane kupca poduzetnika. Prodavatelj ne odgovara za eventualne pogreške tijekom prijenosa podataka.
2.2 Primjena međunarodnog prava:
• Ne primjenjuju se odredbe UN-ove konvencije o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe. (izbrisana točka gdje definiramo da narudžbu zaključujemo na slovačkom jeziku)
2.3 Arhiviranje i pristup ugovoru:
• Sklopljeni ugovor prodavatelj arhivira najmanje pet godina od njegovog sklapanja, ali onoliko dugo koliko je propisano odgovarajućim zakonskim propisima. Ovaj arhivirani ugovor nije dostupan nepovezanim trećim stranama.
2.4 Informacije o narudžbi:
• Kupac ima mogućnost provjeriti i ispraviti narudžbu prije slanja. Na temelju dugogodišnjeg iskustva prodavatelja, kupcu su ponuđene neobvezujuće preporučene usluge koje on može jednostavno ukloniti iz narudžbe. Ovi OU dostupni su na portalima prodavatelja i omogućuju njihovo arhiviranje i reprodukciju.
2.5 Komunikacija i troškovi:
• Troškovi daljinske komunikacije (telefon, internet i sl.) za narudžbu su standardni i ovise o tarifi telekomunikacijskih usluga koje kupac koristi.
2.6 Pružanje usluga prije isteka roka za odustanak:
• Ukoliko kupac-potrošač naručuje uslugu, suglasan je da će mu se usluga izvršiti prije isteka zakonskog roka za odustanak od ugovora.
Članak 3: Isporuka predmeta kupnje
3.1 Osnovne odredbe o isporuci predmeta kupnje:
• Sklapanje kupoprodajnog ugovora: Temeljem kupoprodajnog ugovora prodavatelj se obvezuje kupcu predati predmet kupnje, bilo da se radi o fizičkoj robi ili digitalnom sadržaju/licenci te mu omogućiti stjecanje prava vlasništva ili licence. na to. Naprotiv, kupac se obvezuje prihvatiti predmet kupnje i za njega platiti ugovorenu cijenu.
• Pravo vlasništva: Prodavatelj zadržava pravo vlasništva na predmetu kupnje do trenutka pune uplate. To znači da kupac postaje vlasnik predmeta kupnje tek nakon njegove pune uplate.
3.2 Postupak isporuke predmeta kupovine:
• Predaja predmeta kupnje: Prodavatelj je dužan kupcu predati predmet kupnje sa svim potrebnim dokumentima. Ukoliko je potrebno poslati predmet kupovine, dostavljač je odgovoran za dostavu.
• Pošiljka: U slučaju slanja predmeta kupnje prvom prijevozniku u svrhu dostave kupcu, prodavatelj je odgovoran za predaju predmeta kupnje prijevozniku.
3.3 Vrijeme plaćanja i isporuke:
• Plaćanje: Prodavatelj može zahtijevati isplatu cjelokupnog iznosa u slučaju narudžbe iznad 3.500 EUR, uključujući PDV, prije stvarne isporuke predmeta kupovine.
• Rok isporuke: Prodavatelj Miroslav Kameník jamči isporuku predmeta kupovine u roku od 30 dana od narudžbe ili uplate na njegov račun. U rijetkim slučajevima kada bi rok isporuke bio produljen zbog nepredviđenih okolnosti, kupac će o tome biti obaviješten bez odgađanja.
3.4 Korištenje i licencni uvjeti:
• Elektronički sadržaj: Kupac ima pravo koristiti kupljeni elektronički sadržaj samo za svoje osobne potrebe iu skladu s licencnim uvjetima proizvoda. Zabranjeno je neovlašteno kopirati, reproducirati ili na drugi način postupati s elektroničkim sadržajem.
• Autorska prava: Kupac je dužan poštovati autorska prava kupljenog elektroničkog sadržaja i ne smije ga koristiti suprotno važećim propisima.
3.5 Dodatni uvjeti:
• Upute: Kupac je izričito suglasan da uz kupljenu robu nije potrebno priložiti upute/priručnike za njezinu uporabu na jeziku zemlje u koju će roba biti isporučena.
• Elektronički sadržaj kao dar: Ovi se uvjeti također primjenjuju na elektronički sadržaj koji je kupcu dan na dar.
Članak 4: Cijene i PDV
4.1 Osnovne informacije o PDV-u:
• Karakteristike PDV-a: Prodavatelj ističe da je porez na dodanu vrijednost (PDV) neizravni porez. To znači da se automatski odražava na cijenu robe ili usluge.
• Koncept PDV-a: Temelji se na principu izvođenja poreza iz razlike između nabavne i prodajne cijene – odnosno razlike za koju je cijena povećana.
4.2 Primjena PDV-a u poslovnom procesu:
• Odbitak PDV-a: Ako je dobavljač registriran kao obveznik PDV-a, državi će odbiti porez na dodanu vrijednost na temelju razlike između nabavne i prodajne cijene.
• Zahtjev za povrat PDV-a: Kupac ima pravo pod određenim uvjetimaza povrat poreza koji je platio dobavljaču.
• Stopa PDV-a: U Poljskoj je standardna stopa PDV-a postavljena na 23%.
4.3 Specifikacija cijena proizvoda:
• PDV i konačna cijena: Kupca treba obavijestiti da cijena pojedinih proizvoda može biti uvećana za stopu PDV-a.
• Alternativa u slučaju neslaganja: Ukoliko se kupac ne slaže s povećanjem cijene za 23%, prodavatelj može ponuditi alternativu ili mogućnost otkazivanja narudžbe.
• Konačne cijene: Navedene cijene proizvoda su konačne, odnosno s PDV-om i ostalim naknadama, osim naknada za prijevoz koje su posebno navedene.
4.4 Moguće greške u cijeni:
• Odgovornost za pogreške u cijeni: U slučaju neispravne cijene, prodavatelj ima pravo otkazati narudžbu i o tome obavijestiti kupca. Prodavatelj zadržava pravo ponuditi alternativu u vidu zamjenske ponude ili cijene raspoložive robe ili usluge.
• Primjeri netočnih cijena: Primjeri netočnih cijena mogu biti npr. neuobičajeno visoke popuste bez označavanja akcije ili pogreške u broju znamenki u cijeni.
4.5 Promotivne i snižene cijene:
• Značenje izvorne cijene: Izvorna cijena predstavlja iznos za koji je proizvod ili usluga izvorno ponuđena, isključujući popuste ili druge promotivne ponude.
• Primjena kupona s popustom: Prodavatelj naglašava da se bon s popustom može iskoristiti samo pod uvjetima navedenim u njegovim uvjetima poslovanja. Ukoliko kupac zloupotrijebi vaučer, narudžba može biti otkazana.
• Kupac ne može spajati niti kombinirati pojedinačne popuste. Kupac može ostvariti samo jedan popust po kupnji odjednom. U slučaju kršenja, prodavatelj ima pravo otkazati popust ili narudžbu.
• Neovlaštena uporaba: Ako se kupon za popust koristi nezakonito, prodavatelj ima pravo ugovor smatrati nevažećim. To uključuje slučajeve u kojima se vaučer koristi za drugu robu, u kombinaciji s drugim popustom ili ne zadovoljava minimalnu vrijednost narudžbe.
Članak 5: Nalozi i njihovi uvjeti
5.1 Uvjeti cijene prilikom naručivanja:
• Cijene: Kupac naručuje robu po cijeni koja je važeća u trenutku narudžbe.
• Transparentnost cijene: Prije završetka narudžbe, kupac ima mogućnost upoznati se s ukupnom cijenom, koja uključuje sve naknade, uključujući PDV.
• Vremenska valjanost ponude: Kupac se informira o valjanosti dane ponude ili cijene.
5.2 Načini naručivanja:
• putem elektroničke trgovine,
• e-poštom na adresu: info@kamenik.sk,
• telefonom na broj: +421 940 494 000.
5.3 Neovlaštene i nevažeće narudžbe:
• Netočne cijene: Kupac je obaviješten da narudžba može biti stornirana ako je cijena netočno prikazana.
• Zlouporaba podataka: U slučaju zlouporabe platne kartice ili osobnih podataka, prodavatelj može otkazati narudžbu.
• Intervencije državnih tijela: Kupac se obavještava o eventualnom otkazu narudžbe u slučaju intervencije sudskog ili upravnog tijela.
5.4 Vaučeri za popust i njihova primjena:
• Neopravdano obogaćenje: U slučaju neovlaštenog korištenja popusta, prodavatelj može od kupca zahtijevati povrat neopravdanog obogaćenja.
5.5 Informacije o isporuci:
• Obavijest o dostavi: Kupac se o roku isporuke naručene robe obavještava putem e-maila.
5.6 Troškovi prijevoza:
• Konačna cijena dostave i vrijeme dostave robe ovisi o načinu dostave koji kupac odabere prilikom narudžbe. Prodavatelj zadržava pravo povećanja cijene poštarine za netipičnu i vangabaritnu robu, o čemu će kupac biti obaviješten.
Članak 6: Odustanak od ugovora
6.1 Sigurnost osobnih podataka:
• Prodavatelj Miroslav Kameník preporuča kupcu da prije odustajanja od ugovora osigura i izbriše svoje osobne podatke s uređaja ili uređaja koji je predmet kupnje.
6.2 Kako se povući iz ugovora:
• Kupac – potrošač ima pravo odustati od ugovora u roku od 14 kalendarskih dana od dana preuzimanja robe ili sklapanja ugovora o pružanju usluga.
• Robu je potrebno vratiti kompletnu, s kompletnom dokumentacijom, neoštećenu, čistu, po mogućnosti u originalnom pakiranju, u stanju i vrijednosti u kakvoj je roba primljena.
• Obrazac za odustajanje od ugovora dostupan je za preuzimanje [link].
6.3 Adresa za povrat robe u slučaju povlačenja:
• Miroslav Kameník, Magurska 8, 34-480 Jablonka, Malopolskie, Republika Poljska.
6.4 Naknada troškova i povrat novca:
• Potrošač je upoznat da će u slučaju odustajanja od ugovora sklopljenog na daljinu snositi troškove povrata robe Prodavatelju.
• Plaćanje kupljene robe bit će Vam plaćeno najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka Vaše obavijesti o odustajanju od kupoprodajnog ugovora. Međutim, tek nakon što se vraćena roba vrati na našu adresu. Robu nam pošaljite natrag bez nepotrebnog odgađanja, au svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana korištenja prava na odustanak od ugovora.
6.5 Iznimke od prava na povlačenje:
Potrošač nema pravo odustati od ugovora:
a) Usluge čije je pružanje počelo uz njegov pristanak. b) Prodaja robe s cijenom ovisnom o financijskom tržištu. c) Roba proizvedena namjeri ili posebno za potrošača. d) Roba brzog pada kvalitete ili roba podložna brzom kvarenju. e) Roba u zaštitnoj ambalaži koja je otvorena. f) Alkoholna pića po dogovorenoj cijeni. g) Popravci ili održavanje na zahtjev potrošača. h) Elektronički sadržaj bez fizičkog nosača. i) Poklon bonove čija je zaštitna ambalaža otvorena.
6.6 Povlačenje za poduzetnike:
• Kupac-poduzetnik nema pravo odustati od ugovora.
6.7 Specifikacija robe sa spremnikom za gorivo:
• Ukoliko je predmet kupnje uređaj sa spremnikom goriva, spremnik mora biti prazan prilikom povrata.
6.8 Vraćena roba - oštećenje ili nekompletnost:
• Ako je vraćena roba oštećena ili nepotpuna, prodavatelj može od kupca zahtijevati naknadu za umanjenje vrijednosti robe. Prodavatelj ima pravo od iznosa narudžbe odbiti iznos štete.
6.9 Roba široke potrošnje:
• U slučaju robe široke potrošnje (kao što su kozmetika, drogerijski proizvodi i sl.), odustajanje od ugovora moguće je samo ako kupac robu vrati neoštećenu, nekorištenu iu neoštećenoj originalnoj ambalaži.
6.10 Postupak povlačenja:
• Ako kupac odluči odustati u navedenom roku, Prodavatelj Miroslav Kameník preporučuje da se ubrza proces isporuke robe na navedenu adresu uz priloženo popratno pismo. Moguće je navesti razlog povlačenja (nije obavezno), broj računa o kupnji i podatke o bankovnom računu.
6.11 Elektronički sadržaj i poklon bonovi:
U slučaju pružanja elektroničkog sadržaja osim na fizičkom mediju, potrošač nema pravo odustati od ugovora ako je pružanje počelo uz njegov izričiti pristanak te je o gubitku tog prava uredno obaviješten nakon početka pružanja. . m) Ukoliko je predmet kupoprodajnog ugovora poklon bon izvađen iz zaštitne ambalaže, tajni kod na istom postaje nevažeći.
6.12 Naknade za raskid ugovora na daljinu
U slučaju da kupac odustane od ugovora sukladno zakonskim odredbama, a narudžba je već obrađena, prodavatelj ima pravo podmiriti troškove vezane uz svoju opremu. Ovi troškovi uključuju:
Troškove dostave prema važećem cjeniku dostavne službe,
Naknada za rukovanje i pakiranje.
Članak 7: Uvjeti plaćanja
7.1 Mogućnosti plaćanja:
Prodavatelj prihvaća sljedeće opcije plaćanja:
a) Plaćanje unaprijed virmanom.
b) Plaćanje unaprijed putem Payment gatewaya Gopay Stripe, Paypal
c) Plaćanje pouzećem prilikom dostave robe - gotovinu od kupca preuzima prijevoznik.
7.2 Prava vlasništva:
Do trenutka potpunog plaćanja cijene robe i njenog preuzimanja, roba ostaje u vlasništvu prodavatelja. Međutim, rizik od oštećenja robe prelazi na kupca odmah po primitku.
7.3 Promjena podataka o naplati:
Nakon što je narudžba poslana, nije moguće mijenjati podatke za naplatu kupca.
7.4 Rezervacije na uvjete plaćanja:
Prodavatelj Miroslav Kameník zadržava pravo ponuditi kupcu samo odabrane načine plaćanja prema vlastitom nahođenju ili prema trenutnoj situaciji.
Članak 8: Uvjeti isporuke
8.1 Načini dostave:
Prodavatelj osigurava ili posreduje u isporuci robe na sljedeći način:
• Dostava putem dostavne službe.
8.2 Izbor načina prijevoza:
Ponuđeni načini prijevoza određuju se na temelju trenutne dostupnosti konkretnih prijevoznih usluga. Izbor također uzima u obzir opcije kapaciteta i dostupnost određenim lokacijama.
8.3 Izvanredne okolnosti:
U slučaju nepredviđenih događaja, poput više sile ili ispada informacijskog sustava, Prodavatelj Miroslav Kameník nije odgovoran za bilo kakvo kašnjenje u isporuci robe.
Članak 9: Pregled i reklamacija po primitku pošiljke
9.1 Pregled po isporuci:
Kupac poduzetnik dužan je pošiljku zajedno s prijevoznikom pregledati odmah nakon dostave. Inspekcija bi trebala uključivati:
• Broj paketa,
• Cjelovitost trake s logotipom tvrtke,
• Kao i sva oštećenja kutije.
Kupcu, koji je potrošač, ovaj postupak je preporučen, ali za njega nije obavezan.
9.2 Neslaganje s kupoprodajnim ugovorom:
Kupac ima pravo odbiti primiti pošiljku koja nije u skladu s kupoprodajnim ugovorom, ako je pošiljka npr. nepotpun ili oštećen. Ukoliko Kupac preuzima oštećenu pošiljku od prijevoznika potrebno je oštećenje opisati u primopredajnom zapisniku prijevoznika.
9.3 Obavijest prodavatelju:
Obavezno je kupac naknadno obavijestiti Prodavatelja Miroslava Kameníka o eventualnim problemima s isporučenom pošiljkom. U slučaju reklamacije i vidljivog oštećenja pošiljke, potrebno je sastaviti prijavu oštećenja kod prijevoznika i istu poslati prodavatelju, e-mailom na info@kamenik.hr ili putem elektroničkog obrasca.
Postupak prijave prigovora
Prodavatelj preporuča kupcu da prilikom prijave reklamacije postupi na sljedeći način:
Prijava prigovora - Prvo prijavite prigovor prodavatelju putem e-maila ili elektroničkog obrasca (gore navedenog).
Čeka očitovanje - Nakon slanja žalbenog izvješća pričekajte mišljenje odjela reklamacija koji će Vas obavijestiti o daljnjem postupku.
Zbirka robe - U strako je reklamacija priznata, prodavatelj će o svom trošku organizirati preuzimanje reklamirane robe.
Važna obavijest
U slučaju da reklamaciju (npr. na nepotpunu ili oštećenu pošiljku) pošaljete na adresu prodavatelja bez prethodne prijave i očitovanja odjela reklamacija, prodavatelj će kupcu nadoknaditi isključivo troškove poštarine do iznosa tekućeg iznosa prodavatelja. cjenik.
9.4 Dodatne tvrdnje:
Ukoliko dođe do naknadnih prigovora na nepotpunost ili vanjska oštećenja pošiljke, to ne oslobađa kupca prava na prigovor. Međutim, pruža prodavatelju priliku da dokaže da nema sukoba s kupoprodajnim ugovorom.
Članak 10: Jamstvo i uvjeti reklamacije
10.1 Osnovne odredbe:
Jamstvo za robu regulirano je Postupkom za reklamacije prodavatelja i važećim zakonskim propisima Republike Poljske. Dokaz o kupnji služi kao dokument o jamstvu.
10.2 Obavijest o šteti:
U slučaju nekompletnosti ili oštećenja robe, kupac je dužan o tim činjenicama obavijestiti prodavatelja odmah, a najkasnije u roku od 24 sata od primitka pošiljke.
10.3 Odricanje od odgovornosti:
Prodavatelj Miroslav Kameník isključuje svoju odgovornost prema kupcima na temelju fizičkih i pravnih nedostataka u skladu s člankom 558. stavkom 1. Poljskog građanskog zakonika.
10.4 Žalbeni postupak:
Postupak reklamacije sastavni je dio Općih uvjeta poslovanja (OU) Prodavatelj Miroslav Kameník opisuje postupak reklamacije robe kupljene od prodavatelja.
Kupac, bilo da je poduzetnik ili potrošač, dužan se prije naručivanja robe upoznati s Postupkom reklamacije i Općim uvjetima. Ujedno, Kupac potvrđuje da je dužan prodavatelju Miroslavu Kameníku pružiti potrebnu suradnju za obradu prigovora, u protivnom će rokovi za rješavanje prigovora biti primjereno produljeni za vrijeme u kojem Kupac nije dostavio tražene suradnja.
10.5 Pristanak na žalbeni postupak:
Sklapanjem kupoprodajnog ugovora i preuzimanjem robe kupac izražava suglasnost s ovom Politikom reklamacije.
10.6 Definicije pojmova:
Pojmovi korišteni u ovom Reklamacijskom postupku definirani su u skladu s Općim uvjetima, au slučaju da istima nisu definirani, tumače se u skladu s važećim i važećim zakonskim propisima.
10.7 Trenutak preuzimanja:
Trenutak primitka robe kod poduzetnika definiran je kao trenutak kada prodavatelj robu preda kupcu ili prvom prijevozniku. U slučaju potrošača, to je vrijeme kada potrošač primi robu od prodavatelja ili prijevoznika.
10.8 Rješavanje pritužbi:
Sve pritužbe će se rješavati u skladu sa zahtjevima i odredbama Poljskog građanskog zakonika.
Članak 11: Trajanje jamstva
11.1 Dokument o jamstvu: Prodavatelj za svaki kupljeni proizvod izdaje dokument o kupnji (račun) sa svim potrebnim podacima za primjenu jamstva, uključujući naziv proizvoda, trajanje jamstva, cijenu, količinu i serijski broj.
11.2 Jamstveni list: Na izričit zahtjev kupca, prodavatelj će dati jamstvo u pisanom obliku (jamstveni list). Međutim, standardno, sve dok priroda robe to dopušta, prodavatelj umjesto jamstvenog lista izdaje dokaz o kupnji robe koji sadrži gore navedene podatke.
11.3 Detalji jamstvenog pisma: Ako je potrebno izdati jamstveno pismo, prodavatelj će jasno objasniti sadržaj jamstva, njegov opseg, uvjete, rok valjanosti kao i način ostvarivanja zahtjeva iz njega. Jamstveno pismo također navodi da prava kupca koja proizlaze iz kupnje nisu zahvaćena odredbama ovog jamstva.
11.4 Produljeno jamstvo: Produženo jamstvo je u skladu s jamstvenim uvjetima proizvođača i svim reklamama. Jamstveni list za produženo jamstvo sadrži sve gore navedene podatke.
11.5 Rok za ostvarivanje prava iz neispravne izvedbe:
• Jamstveni rok počinje teći danom preuzimanja robe.
◦ Nova roba: 24 mjeseca, osim ako drugim zakonskim propisom nije određeno dulje razdoblje.
◦ Obnovljena roba: 21 mjesec.
◦ Rabljena roba: 12 mjeseci.
Potrošni materijal ima rok trajanja od 24 mjeseca, osim ako nije naznačen datum isteka.
11.6 Posebna prilagodba roka za kupca poduzetnika:
• Roba može imati drugačiji rok, koji ima prednost.
11.7 Fizička nasuprot pravnoj osobi:
• Fizička osoba: Jamstveni rok od najmanje 24 mjeseca prema Poljskom građanskom zakoniku.
• Pravna osoba: Najmanje 12 mjeseci prema poljskom trgovačkom zakoniku.
11.8 Produljenje jamstvenog roka:
Jamstveni rok se produljuje za vrijeme u kojem je roba bila reklamirana. Prava od odgovornosti za nedostatke proizvoda prestaju ako nisu iskorištena u jamstvenom roku.
Adresa za reklamaciju:
Miroslav Kameník,
Magurska 8,
34-480 Jablonka, Malopolskie,
Republika Poljska
Kupac ima mogućnost podnošenja reklamacije izravno u ovlaštenom servisu, ukoliko je takva mogućnost predviđena u slučaju poslovnih kupaca, reklamacija je vezana isključivo za ovlašteni servis i regulirana je nadležnim servisom. Uvjetima kupac može poslati robu na adresu prodavatelja ili ovlaštenim trgovcimadrugu uslugu. Pošiljka treba biti:
- Sigurno zapakirano i označeno "CLAIM".
- Ispunite (roba i pribor) i uključite kopiju računa o kupnji, opis pogreške i kontakt podatke kupca.
- Podložno odgovarajućoj identifikaciji i kontroli.
Kupcu (uključujući potrošače) se savjetuje da slijedi gornji postupak dok se ne dokaže suprotno. Prodavatelj ili ovlašteni serviser će kupcu odmah nakon osobnog zahtjeva ili putem e-pošte dostaviti pismenu potvrdu o primitku prigovora s detaljima prigovora i traženim načinom postupanja. Kupac (ne samo poduzetnik) valjanost jamstva treba dokazati predočenjem odgovarajuće dokumentacije, au slučaju prethodne reklamacije i ovom ispravom. U slučaju neisporuke kompletnog pribora robe prilikom reklamacije, obavještavamo kupca da će vraćeni iznos biti odgovarajuće umanjen.
1. Kompatibilnost:
• Prodavatelj ne jamči potpunu kompatibilnost prodanih dijelova s drugim proizvodima, zaposlenicima prodavatelja, proizvođačem ili dobavljačem neodobrenih dijelova.
• Ovo se također odnosi na softverske aplikacije čiju funkcionalnost kupac nije izričito zatražio u pisanoj narudžbi, osim ako je takva kompatibilnost uobičajena ili navedena roba nije bila izričito kompatibilna ili nekompatibilna s navedenim popisom.
2. Funkcionalnost aplikacijskog softvera:
• Prodavatelj ne jamči punu funkcionalnost aplikativnog softvera u verzijama koje nisu prikladne za naručeni operativni sustav, osim ako je takva funkcionalnost uobičajena ili navedena roba nije bila funkcionalna ili nefunkcionalna s navedenim popisom.
• Prodavatelj ne preuzima odgovornost za probleme nastale zbog ograničene funkcionalnosti aplikacija koje ne zadovoljavaju ove uvjete.
3. Izuzeci iz jamstva:
• Jamstvo ne pokriva pogreške uzrokovane uporabom neispravnog ili neispravnog softvera ili potrošnog materijala, osim ako takva uporaba nije uobičajena i nije isključena u uputama za uporabu.
• Jamstvo ne pokriva kvarove uzrokovane lošim servisiranjem, nestručnim rukovanjem, uporabom i montažom suprotno uputama za upotrebu ili oštećenja uzrokovana djelovanjem prenapona u distribucijskoj mreži, s izuzetkom normalnih odstupanja.
• Jamstvo ne vrijedi u slučaju mehaničkog oštećenja robe, električnog prenapona (osim normalnih odstupanja), uporabe robe u neprikladnim uvjetima, nestručne montaže, rukovanja, servisiranja ili nemara robe.
• Također se ne odnosi na štete uzrokovane računalnim virusima, korištenjem ilegalnog ili neovlaštenog softvera i potrošnog materijala, prekomjernim utovarom robe ili korištenjem u suprotnosti s uvjetima navedenim u dokumentaciji ili općim načelima.
• Jamstvo ne vrijedi ako je kupac modificirao robu i ta je modifikacija uzrokovala grešku.
• Odmah nakon uklanjanja zaštitnih sredstava, kupac postaje ovlašteni korisnik softverskog proizvoda i prihvaća licencne uvjete proizvođača softvera.
4. Iznimke:
• Ova ograničenja ne vrijede ako su svojstva robe, koja su u suprotnosti s navedenim uvjetima, dogovorena između kupca i prodavatelja, razmijenjena ili deklarirana od strane prodavatelja ili se mogu očekivati na temelju oglašavanja ili uobičajenog načina koristeći robu.
5. Testiranje pogrešaka:
• Roba poslana na reklamaciju bit će ispitana samo na temelju greške koju kupac navede u reklamacijskom obrascu ili u priloženom dopisu s opisom greške.
• Preporučamo pisani obrazac za prijavu pogreške, što uključuje i elektroničku komunikaciju.
• Ako tehničar ustanovi da problem nije u proizvodu, već u neispravnoj instalaciji softvera (npr. operativni sustav, antivirusni program) ili oštećenju podataka aplikacijom (npr. igra, virusi) koji nisu dio proizvoda, ili ako su podaci oštećeni od strane kupca ili trećih osoba, zahtjev će biti odbijen.
• Ukoliko kupac pristane na plaćeni popravak isti se naplaćuje prema važećem cjeniku ovlaštenog servisa. Prodavatelj ne vrši plaćene popravke, već ih posreduje u ovlaštenim servisima.
6. Sigurnosna kopija podataka:
• Prilikom predaje računalnog sustava ili uređaja na popravak, kupcu se savjetuje da izradi sigurnosnu kopiju važnih podataka i zaštiti ih od moguće zlouporabe ili oštećenja.
• Prodavatelj nije odgovoran za gubitak, oštećenje ili zlouporabu podataka pohranjenih na uređajima za pohranu podataka u računalnom sustavu.
• Kupac potvrđuje da se u slučaju zamjene uređaja za pohranu podataka ne vraća originalni uređaj.
7. Kontaminirana roba:
• Ako su roba ili njezini dijelovi prljavi ili ne zadovoljavaju osnovne higijenske standarde, kupac riskira odbijanje reklamacije.
8. Osigurajte uređaje:
• Ako je pristup uređaju zaštićen lozinkom, gestom ili drugom sigurnošću pristupa, kupac je dužan poništiti tu zaštitu ili dati lozinku prilikom prijave reklamacije. Isto se odnosi na BIOS ili firmware uređaja i pristup prostoru za pohranu uređaja.
• Ako je aktivirana usluga koja štiti uređaj od krađe, kupac mora koristiti ovu uslugu prije plaćanjaReklamacije ne deaktiviram. U suprotnom možda neće biti moguće popraviti ili dijagnosticirati uređaj. Ovo se odnosi na usluge kao što su Apple Find my iPhone, iPodtouch, MacBook, Intel protiv krađe i druge.
9. Tvorničke postavke: - Obavještava se kupac da uređaj koji je predan za reklamaciju treba biti u tvorničkim postavkama. To se prvenstveno odnosi na dodane ili zamijenjene komponente poput RAM-a, tvrdih diskova ili SSD-ova u prijenosnim i računalima. Originalne komponente treba čuvati za bilo kakvu reklamaciju ili povlačenje iz ugovora o kupnji.
Ovime se zaključuju uvjeti koji uređuju različite aspekte reklamacija i popravaka. Kupac bi trebao biti upoznat s ovim odredbama i uvjetima prije kupnje robe i pridržavati ih se tijekom cijelog procesa reklamacije i popravka.
Članak 13: Način obrade prigovora
13.1. Ako je kupac potrošač:
Prava potrošača pri korištenju zakonskog jamstva:
• Kupac ima pravo na besplatno, pravilno i pravovremeno otklanjanje nedostatka ako se radi o otklonivom nedostatku.
• Potrošač ima pravo na zamjenu neispravne robe ili neispravnih dijelova, ako to nije nesrazmjerno s obzirom na prirodu nedostatka.
• Ukoliko grešku nije moguće otkloniti, potrošač ima pravo na razuman popust od kupoprodajne cijene ili odustati od kupoprodajnog ugovora.
• Ako se radi o nepopravljivoj pogrešci koja onemogućuje pravilno korištenje robe ili ako se pogreška ponavlja i nakon dva pokušaja popravka, potrošač ima pravo zamijeniti neispravnu robu ili odustati od kupoprodajnog ugovora.
13.2. Izbor metode obrade zahtjeva:
• Prodavatelj bira način obrade reklamacije. Međutim, prodavatelj ima pravo upozoriti potrošača na neprikladnost izbora i predložiti odgovarajuće rješenje, osobito ako se radi o nedostatku koji se ne može otkloniti, a kupac zahtijeva uklanjanje.
• U slučaju priznate reklamacije, prodavatelj ima pravo prioritetno otkloniti utvrđeni nedostatak popravkom robe ili zamjenom za novi komad.
13.3. Reklamacija za potrošača:
• Prodavatelj je dužan o prigovoru odlučiti odmah, au slučaju jednostavnih prigovora najkasnije u roku od tri radna dana. U slučaju složenih reklamacija koje zahtijevaju dužu stručnu ocjenu, prodavatelj je dužan donijeti odluku u roku od 30 dana od dana podnošenja reklamacije.
• U ovaj rok nije uračunato vrijeme potrebno za stručnu ocjenu greške.
• Prodavatelj je dužan postupiti po prigovoru, uključujući i otklanjanje pogreške, bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja prigovora.
• Istekom tog roka smatra se da je nedostatak na robi postojao i potrošač ima ista prava kao da se radi o neotklonjivom nedostatku.
13.4. Prigovor potrošača nakon 12 mjeseci od kupnje:
• Ako je potrošač podnio prigovor unutar prvih 12 mjeseci od kupnje, prodavatelj ga može odbiti i bez stručne procjene.
13.5. Početak novog jamstvenog roka:
• Ako je reklamacija robe zamijenjena novom robom, novi jamstveni rok počinje teći od datuma obrade reklamacije.
13.6. Pisana potvrda zahtjeva:
• Prodavatelj potrošaču izdaje pismenu potvrdu u obliku e-maila o primjeni prigovora, njegovom sadržaju, načinu opreme, trajanju prigovora, a ako se radi o opravdanom prigovoru, potvrdu o popravku. .
13.7. Naknada potrošačkih troškova:
• Potrošač ima pravo na naknadu nužnih troškova nastalih u vezi s korištenjem legitimnih prava iz odgovornosti za pogreške. Troškove treba zatražiti u roku od 30 dana od obrade zahtjeva.
1. Nepoštivanje Ugovora o kupoprodaji:
U slučaju da roba koju je kupac primio nije sukladna kupoprodajnom ugovoru (u daljnjem tekstu "nesukladnost kupoprodajnom ugovoru"), kupac ima pravo zahtijevati od prodavatelja da vrati robu u stanje koje odgovara kupoprodajnom ugovoru bez naknade i bez nepotrebnog odgađanja. Ovo se pravo može ostvariti ili zamjenom robe ili njezinim popravkom. Ukoliko takav postupak nije moguć, kupac ima pravo na razuman popust na cijenu robe ili odustati od kupoprodajnog ugovora. Izuzetak su slučajevi kada je kupac prije preuzimanja robe bio obaviješten o nepoštivanju kupoprodajnog ugovora ili kada je sam prouzročio nepoštivanje kupoprodajnog ugovora. U slučaju nesukladnosti, koja postane očita u roku od šest mjeseci od dana primitka robe, smatra se da je postojala u trenutku primitka, osim ako je to u suprotnosti s prirodom robe ili se ne dokaže suprotno.
Sukladnost s kupoprodajnim ugovorom znači da prodana roba ima kvalitetu i svojstva koja su tražena u kupoprodajnom ugovoru, opisana od strane prodavatelja, proizvođača ili njegovog zastupnika, odnosno koja su se očekivala temeljem oglasa. Također, podudarnom robom smatra se ona roba koja udovoljava zahtjevima važećih zakona, u ispravnoj je količini, mjeri ili težini i prikladna je za svrhu za koju je namijenjena ili za koju se obično koristi.
2. Kupac kao poduzetnik: Ukoliko je kupac poduzetnik, prodavatelj se obvezuje odlučiti o prigovoru u roku od 60 dana od njegovog podnošenja. O ovoj odluci kupac kao poduzetnik bit će obaviješten putem kontakt e-pošta. U slučaju kvara, čije je otklanjanje moguće, roba će biti popravljena. Ako popravak nije moguć, a priroda kvara ne onemogućuje normalnu uporabu, prodavatelj i kupac mogu dogovoriti razuman popust na cijenu robe. U slučaju danog popusta, nije moguće naknadno reklamirati ovu grešku.
U slučaju nedostatka koji se ne može otkloniti i onemogućuje normalno korištenje robe bez nedostataka, prodavatelj ima pravo robu s nedostatkom zamijeniti za robu istih ili sličnih svojstava. Ako zamjena nije moguća, prodavatelj ima pravo izdati odobrenje.
Ako je reklamacija za robu riješena zamjenom za novu robu unutar zakonskog jamstvenog roka, jamstveni rok se produljuje za vrijeme trajanja reklamacije.
3. Opće odredbe: Nakon obrade valjane reklamacije, jamstveni rok se produljuje za vrijeme trajanja reklamacije. U slučaju neovlaštene reklamacije jamstveni rok se ne produžuje. Trajanje reklamacije se računa od dana podnošenja reklamacije do dana kada je ista obrađena, odnosno do dana kada je kupac bio dužan preuzeti robu. Kupac će o postupanju po prigovoru biti obaviješten putem e-maila naveden prilikom kupnje. Ukoliko kupac ima potpune registracijske podatke (ime, prezime, adresu i kontakt e-mail), prodavatelj Miroslav Kameník izdat će odobrenje nakon izdavanja ispravljenog poreznog dokumenta.
Nakon obrade prigovora kupca, prodavatelj obavještava o prestanku prigovora putem telefona, SMS-a ili e-maila, najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja prigovora. Kupac će dobiti pisani dokument o obradi reklamacije. Ukoliko je roba dostavljena transportnom službom, nakon montaže će biti automatski poslana na adresu kupca.
Kupac je dužan provjeriti robu prilikom primitka i provjeriti usklađenost robe s reklamacijskim protokolom isporuke. Kupac također mora provjeriti kompletnost robe, posebno sadržaj paketa, kako bi se isključile naknadne reklamacije. Naknadne reklamacije neće biti prihvaćene. Ovi ugovori ni na koji način ne utječu na zakonske rokove za ostvarivanje prava iz neispravnog izvršenja.
Prilikom izdavanja robe nakon obrade reklamacije ili prilikom povrata odobrenja, kupac mora predočiti dokument na temelju kojeg je roba primljena na reklamaciju te dokazati svoj identitet osobnom iskaznicom ili važećom putovnicom. Ukoliko je kupac pravna osoba, izdavanje robe ili povrat odobrenja bit će dopušteno samo statutarnom tijelu dotične pravne osobe ili osobi koja priloži ovjerenu punomoć.
Potrošni materijal: Ako je predmet kupnje potrošni materijal (npr. uložak, toner, ispisna glava, ispisni cilindar, lampa za projektor, baterijska svjetiljka, razne vrste rasvjete itd.) ili je ovaj materijal dio kupljene robe, životni vijek će biti primjenjuje se umjesto jamstva kvalitete. Vijek trajanja može biti određen vremenom, tijekom životnog vijeka robe, brojem korištenja ili drugačije određen. U nekim slučajevima može biti navedeno više životnih vijeka. Kupac ima pravo reklamirati potrošni materijal unutar zakonskog jamstvenog roka, pri čemu mora voditi računa o navedenim uvjetima.
Pravo kupca na potraživanje robe unutar zakonskog jamstvenog roka ostaje nepromijenjeno. Međutim, kupac mora uzeti u obzir gore navedene činjenice, jer jamstvo ne pokriva istrošenost uzrokovanu normalnom uporabom robe i ne može se zamijeniti za vrijeme trajanja proizvoda. Vijek trajanja robe predstavlja prirodno trošenje i habanje uzrokovano normalnom uporabom. Ako proizvod koristite (ne posjedujete) dulje od uobičajenog životnog vijeka, vjerojatno je da je kvar rezultat normalnog trošenja, ali nije isključeno da se radi o jamstvenom kvaru.
Završne odredbe:
1. Rješavanje sporova: Mogući sporovi izmuje prodavatelja Miroslava Kameníka i kupce mogu se razvod i izvan suda. U tom čajen Kupac - môže byť sporný raz online putem namjenske ODR platforme. Prije nego što krene u izvansudsko razločno spora, predničtamo Kupcu da prijje što krene kontakt za razlošno nastale situate.
2. CISG: Dohovor OSN o námietkach voči medzinárodnému dohovoru (CISG) sa nevzťahuje na ustanovenia článku 6 dohovoru.
3. Kontakt: Kontaktná adresa e-pošte Prodavatelja Miroslava Kameníka je info@kamenik.sk. Prodavatelj Miroslav Kameník však odporúča kontaktiranje putem kontakt obrasca ili drugih metoda kontaktu naveden na web strazini.
4. Stupanje na svunu: Ovi Opći sveti vrijede i vrijede od 01.01.2025. i poništavaju predchádzajúcu verziu Općih svetna. Prodavatelj si vyhradzuje právo na zmenu Općih svetnija bez previja najave.